Lördag! Fest för många fast inte för mig!!

Ja, det är jobb helg för mig... Har jobbat hela dagen idag, det har varit mycket folk vilket var tur/kul för dagen gå snabbare då. Det har tyvärr inte varit så fint väder idag för det har regnat ganska mycket. Idag köpte jag en ny väska var tyvärr tvungen att reklamera min andra väska, jag fick den väskan av min mormor i tidig födelsedagspresent, men den gick sönder så jag fick lämna tillbaka den. En väska ska faktiskt hålla längre än en månad!
Tur för mig för jag hade redan sett en ny väska jag ville ha, den är faktiskt oxå jätte fin. Fast jag gillade verkligen den gamla.  Så här ser i alla fall den nya ut.
<tack mormor för den fina väskan! Love you!!
Jag hoppas verkligen att den här håller bättre.
När jag ändå håller på ska jag säga vilket som är mitt bästa sen sommar/ höst köp, som är min jeansklänning. Jag verkligen älskar den. Kan typ ha den till allt. Den är så fin...
                                                                                                                                            Det är typ första gången jag använder klänning och första gången jag kan använda en klänning så många gånger som jag har använt den här. Älskar den.

När jag kom hem idag, hade Peter lagat mat. Gött! Kalle är oxå här och hade med sig deras hund Zita en stor en. Men han gick hem med henne i pausen på fotbollen, hon vart orolig runt Tyzon. Just det maten, det blev potatis och morötter i ugn och fläskfile i ung till en jätte god sallad. Sen har jag tryckt i mig godis oxå, så nu är man svullen... Men i kväll väntas räkor oxå... och lite chips, får se hur jag mår imorgon.
Nä nu ska jag gå in och fortsätta titta på fotbollen.

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman! Kvar i Karlstad så blir ingen träning för mig i kväll men absolut i veckan, får hoppas på att min hals är bättre bara

Kommer att sakna er allihop JÄTTEMYCKET! sista dagen med er på Tisdag! men slutar ju ganska skaplig varje dag så blir förhoppningsvis till fördel för träningen :) återstår att se :P men inga fler morronpass :)

kram på dig !

2008-09-07 @ 12:47:48
Postat av: mellansyrran

varför blir jag inte förvånad att du svullat lite??..det är ju ett starkt släktdrag som vi är drabbade av...hehe...

Puss

2008-09-07 @ 22:18:07
Postat av: Iza

haha, ja, mickan ditt svullo :P haha

men vad gott allt lät . jag orkar inte laga mat nå mer...

2008-09-08 @ 18:50:13
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0