Magi...?..!

Magi....jag finns magi. Var ju på Joe Labero i torsdags kväll, med Peters jobb. Det var jätte trevligt, vi var och åt på parisien före, det var jätte gott.
Showen: När man sitter där och tittar, undrar man hur han gör, så försöker man lista ut det och sen tycker man att man förstått, men så gör han nått så att man sitter där som ett frågetecken? igen. Men frågan är om man tror på det. Finns det människor som besitter magisk kraft... skulle man då börja showa med det då,,, eller är han bara en riktigt skicklig lurendrejeriare.... Men showen var jätte bra, helt klart värd att se... Man upptäcker att när man sitter där att man är väldigt skeptisk till sånt... Och nu såhär efteråt vet jag inte vad jag tror. Det fanns en sekvens i hans show där han lyfter ett bord med tanken genom att bara hålla i bordsduken....aha tänker ni då sitter bordet fast i ett snöre.... kanske men han gick runt bland publiken med bordet, och en dam fick hålla i det tillsammans med honom en stund.... Då undrar man verkligen hur han gjorde.... spännande...

Sen kom fredagen och det var dags för jobb igen....men vi fick sluta tidigare, och det var skönt. Jag visste att Peter skulle ha lite vänner över för att dricka öl och kanske gå ut.... men sen blev jag oxå sugen, så jag ringde Lisa och kollade om hon var på och det var hon.... En spontan utgång,,, kul.
Var på platens, måste säga att det var bara skit musik som spelades igår... skit. Var ju sååå sugen på att dansa. Sen när vi skulle hämta ut jackan, så fick Peter min bricka, så hade han sin och Reines, när han kommer tillbaka har han sin jacka, Reines jacka och Lisas jacka.... Vad fasen är min jacka??? Jag blev ursinnig.... Davi hade bara gett Lisa och mig varsinn bricka där de blev förväxlade och jag hade Lisas och hon hade min.... och hon hittade inte sin bricka..... vi (alla) letade igenom Lisas plånbok ett antal gånger. Så vi var tvugna att vänta till stället stängde för att få ut jackan. Jag var helt förstörd, så Peter var snäll och lånade ut sin jacka så jag gick hem, Reine följde mig. Jag kom hem satte på mig varmare kläder sen cyklade jag ned på stan igen med Peters jacka, för att vänta på min, sån tur hade de sett att min var kvar i garderoben.... Jag fick skriva mitt namn mm på en lapp där, sen fick jag min jacka hela den här proseduren från att vi skulle gå och att jag fick min jacka tog ca 2,5 h.... mindre kul....

Var fanns då "min" bricka??

Vi skojade om det på vägen hem att nu kommer Lisa hitta brickan snart bara för att. Då vi sa att hon har säkert den i bh:n, och kan ni tänka er där var min bricka... haha kul, men jobbigt, Peter var nog den som var minst glad.
Men som Reine sa hade det här inte hänt hade det varit som vilken utekväll som hälst som man skulle ha glömt bort snart... Men inte nu.
Var så rädd att nån hade snott min jacka bara och så tänkte man inte igen....

I kväll ska vi på kräft skiva hos Marina och Kim. Ska bli kul, men just nu är jag lite trött och seg. Sen skulle jag skriva ut lite häften tänkte jag, men min jäkla skrivare krånglar.... Jag blir sååå förbannad!!! Nu ska jag vila i en halv timme el nåt, sen ska jag börja göra mig i ordning för kvällen...

Kram
 

Kommentarer
Postat av: iza

ojojoj. vilken händelserik kväll du hade där! ;)

2008-09-14 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0