Min älskling är skadad....

Peter sträckte ut knät i fredags under sin innebandymatch, så att han fick jätte ont. I samma knä som han har haft/har problem med. Det är jätte jobbigt. Stackarn. Han borde ha åkt till akuten tidigare, men, men. Han åkte idag, för att han klarade inte jobba med smärtan. Hans mamma skjutsade in honom till akuten här i Linköping. Så han fick tömma knät på vätska och nu ska han få äta medicin. Och det blir inget innebandy spel på några veckor. Så jag tycker väldigt synd om honom just nu. Han ska röntka knät på tor, fast vanlig röntken så det kommer inte synas nåt. Jag vill inte att han ska behöva gå igenom en operation till. Stackarn.

Nu tittar jag på kristallen, tillsammans med mina älsklingar. Men nu tjatar peter på mig och han vill ha datorn, och det ska han bara för att det är synd om honom. En sak som inte är bra är att mitt favvo program Csi är inställt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Iza

men varför spelade han!? han har ju sagt att det börjar kännas i benet...? smart val av honom, not!

men hoppas att det inte är så illa.

2008-09-09 @ 14:54:02
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: morsan

Ta hand om Peter men låt inte honom gnälla för mycket kram

2008-09-09 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0