nu har snart den här dagen passerat....

Nu är snart den lediga dagen förbi...
Jag var upp kl 6.50 i morse för att jag skulle träna, det var ett pass som gick då nämligen step 30/ abs 30. Men nu hade vi oturen att det bara var jag och Sandra där..... Marina varför kom du inte..... då hade det blivit ett pass. Suck, men så jag och Sandra körde lite ben i stället på gymmet. Jag må säga att jag inte orkade mycket pga. att jag sprang tjejmilen är fortfarande slut i kroppen..... Fasen vad otränad man är...
Sen när jag kom hem, gjorde jag mig i ordning åt frukost sen gick jag och Tyzon på promenad.
Vi åkte därefter till Fyra tassar och köpte hund mat till Tyzon, sen till tassarnas trim där vi klippte Tyzons klor, där var de jätte trevliga, och snabbt gick det. Jag klarar tyvärr inte av att klippa Tyzons klor själv. Han är stark för att vara så liten.....
Sen var det bara att skynda sig hem för att han skulle få äta, och jag började självklart att städa, och fixa här hemma. När Peter hade slutat jobba gick Tyzon och jag för att möta honom vid tåget, men vi hann inte så långt haha. Men vi gick i allafall en vända till stan för att jag var tvugen att reklamera en väska som hade gått sönder. Det gick alla tiders. När vi kom ned på stan kom ett tjej gäng emot oss, där en av dem frågade om hon fick ta kort på Tyzon. Vilket hon såklart fick... De tyckte att han var jätte söt.... och det är han ju. Min älskling......
Sen var det till att gå hem, för att för min del att äta en snabb lunch och peter vilade nån min. För vi var tvugna att stor handla sen. Massor av nyttigt, men en godispåse var blev det oxå... Jag köpte glassen fever for chocolate som jag äter nu i skrivande stund, och jag må säga att den är super god... mums... det är med brownies i. Super gott. Choklad. mee like..
Kl 19.00 Kommer Kalle hit, för då ska vi åka till Mjölby för att Peters lag har match, och jag ska umgås med suss och Hanna i kväll. Först ska vi nog "titta" på matchen, sen går vi hem till Suss och filip.  Under matchens gång får Tyzon umgås med Jögge det är suss och filips katt.. Får se hur det går....

Nu ska jag äta upp min glass i njutningstempo.
Sköt om er....
Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Tur att de på hundtrimmet kunde hålla honom och klippa dem!

Lycka till till peter ! :)

och godis är man värd ibland!

2008-09-05 @ 19:07:38
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: marina

var helt slut..orka ju inte gå upp 06.30 på min lediga dag :P hoppas du får en mysig kväll..ses imorn..puss

2008-09-05 @ 20:50:51
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

gött med glass...det får man unna sig ibland;)

verkar som det ofta blir inställda pass för dig när du makat dig upp ur sängen tidigt på dagen:( men härligt att du hänger i och tränar....galant



Puss

2008-09-07 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0