Saknar dig....

Jag pratade just med min bästa vän i telefonen. Och jag kom på hur mycket jag saknade henne, saknar nån man bara kan vara med. Prata med. Ha kul med. Inget skit snack....
Jag saknar att ha nån att verkligen prata med, som förstår och kommer med egna råd.
Det dumma är att vi typ aldrig ses, man har aldrig tid, eller tiden räcker inte till.. jobbigare blir det när hon bor i Norge... lite svårare att besöka för att det behövs mycket planering för sånt.
Men när vi ses är det som om vi aldrig varit i från varandra.
Det är en bästa vän. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Love you. Och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dig, och jag vet att du finns där för mig.
Kram

Kommentarer
Postat av: mellansyrran

va mysigt.....hon e god hon:)

2008-09-07 @ 22:19:46
Postat av: Jossan

Tack! Ja visst är hon, det växer så man nästan hör hur det knakar i henne! Hihi

2008-09-08 @ 10:34:55
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: lisa

tråkigt att du känner att du inte kan prata med mig oxå?!

2008-09-08 @ 10:48:26
Postat av: mamsen

Det är bra med riktiga vänner .men glöm inte mamsen hi hi Kram och puss

2008-09-08 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0