Snart

Just nu sitter jag och tittar på UR på kanal 1  det handlar om rumänska barn, intressant, det är synd om dem. Pojken är 8 år år och måste flytta från sitt "hem" och klara sig själv. Stackarn.... Han är föräldralös...

Nog om det. Blev ingen träning för mig, för att jag är för lat. Men vi gick ut på en promenad jag Peter och Tyzon, vi var förbi hundgården och gick in där för första gången. Ska nog gå dit igen nån gång, Tyzon tyckte nog det var lite överväldigande...
jag och Tyzon, satte oss och vilade lite.
Han gillar när vi går ut allihopa tillsammans.
Snart börjar idol. Det ska bli kul att se.
Har tittat på gossip girl och jag älskar verkligen den serien. Ska måla mina naglar nu i färgen mörk lila, jag har fått ett dille på lila nu igen.
Så kram på er.....

Kommentarer
Postat av: Iza

Lila är fint.

vad är det för Hundgård ??

2008-09-24 @ 18:52:24
Postat av: bellisima.webblogg.se

gud så söt!

2008-09-26 @ 13:03:28
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Emma

Faaan vilken söt hund du har mickan :)

nu ska jag börja läsa din blogg :)

ses nästa vecka o jag ser framimot festn med ;)

puss

2008-09-29 @ 23:39:55
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0