Snövit!

Jag har blivit Snövit, jag är vit som snö, hår svart som ebenholz  och läpparna kan jag måla röda, haha, nä vars. Jag har blivit en black beuty, och jag har färgat håret svart eller rättare sagt Hanna har färgat mitt hår svart men en ljusare slinga, Jätte fint..
Idag jobbade jag kort dag det var skönt, och imorgon är jag ledig...det ska bli ännu skönare, men som vanligt när man är ledig har man massa saker man ska göra.... Sen jobbar jag hela helgen. MMM. underbart...
Snart ska jag laga mat, lax och pasta blir det med någon god sås.... Alla som känner mig vet att jag älskar pasta, Jag äter typ pasta till allt. DET ÄR GOTT!!!
I kväll är det innebandyträning och jag kan gå på den.... det var typ en första.
Hoppas att det blir kul, annars tycker jag att det är slöseri med tid att sitta och åka ut till mjölby för att träna om det inte är en bra träning.

För ett tag sen hände det en "olycka" eller ett så kallat mordförsök i rondellen utanför oss. Bilen var helt totalt kvaddad. Sen igår när jag var ut så såg jag en till kvaddad bil, Oj tänkte jag vilken olycka, är det en sån olycksdrabbad rondell? Men de hade bara rekonstruerat mordförsöket alltså stoppat trafiken och ställt tillbaka bilarna so de var vid krocken. Tydligen rör det sig om "ett svartsjuke drama" i alla fall låter det lite så. mer om det här kan man läsa på www.corren.se
Intressant.
Vilken värld vi lever i.

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Fan va läskigt... tänk om man blivit inblandad i det dramat...

Pasta är väldigt gott, jag har ätit det i 3 dagar ;P , såser däremot är jag inte så duktig på att göra. :/

håret lät fint , får väl kolla in det någon dag :)

och hoppas träningen är bra!

puss

2008-09-04 @ 16:31:11
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: marre

du va jättefin i håret! vill oxå träna idag :( hade bäst! puss hej

2008-09-04 @ 21:10:28
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0