Träningshelg och kräftskiva!!

Ja, tydligen hade mitt innebandy lag träningshelg i helgen... men jag hade inte fått reda på det... ingen hade sagt nåt till mig. Juste!! Man undrar om de vill att jag ska fortsätta spela. Jätte skumt jag messade tränaren i går, men han har fortfarande inte svarat, dålig stil... och han ska vara vuxen, man måste kunna bete sig tycker jag.  Nog om det, ska ringa han i morgon, och då måste han ha ett bra försvar... annars!

Som sagt, var på kräft skiva igår. Alla från jobbet var samlade utan Hanna.Det var jätte trevligt.
Hela gänget. Efter den här festen, splitras vi upp lite, tråkigt, men vi håller kontakten. Sjöng singstar gjorde jag oxå... det är sååå kul, jag älskar verkligen det spelet.
Sen blev det en hastig hemgång.... vi typ 11. För vi åkte med Sandra och hennes kille och de skulle på bröllop efter, så vi åkte tidigt. Så när vi kom hem, tittade vi på tv en stund. Sen bestämde vi oss för att vi skulle gå ut. Så vi mötte upp Jenny och Sargon, sen gick vi på Harrys-
Det var as kul....
Nu ska jag snart åka till jobbet.
Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Elakt av laget! skit i dem...

gick det bra med utskrivningen sen??

2008-09-14 @ 22:30:17
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: JennyB

Ååå, vilken fin bild!

Bästa tjejerna ju =)

2008-09-15 @ 15:58:18
Postat av: Mellansyrran

men fasen,,,, hur snällt e det då???? att inte meddela dig angående träningshelgen:(

Men du verkade ha en trevlig helg utan dom....;) Puss

2008-09-15 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0