AJ AJ AJ

Idag är det så fint väder... synd bara att jag inte kunnat njuta av det...
Var ute på en snabb promenad med Tyzon och såg vårens första fjäril, en citron fjäril..
 men synd bara att jag inte kunde njuta av den....
Ett till vårtcken är att de sopar alla gator... vilket jag heller inte kunnat njuta av idag....
Jag var nämligen hos tandläkaren i morse och opererade ut en visdomstand, den vänstra i nedrekäken... det gjorde väl inte så jätte ont då, bara när de ryckte loss den, och sen när de sydde... det var obehagligt... Jag gillar ju inte bedövningen och den skulle släppa vid 12... skönt tänkte jag, nu blir det som normalt igen... men ikke det gjorde ännu ondare.. fy fasen säger jag bara. Nu sitter jag här, kan inte äta, men är sååå hungrig, kan typ inte ens öppna munnen. Väntar på att Peter ska komma med soppa till mig... för det enda jag kan få i mig är typ flytade föda... Det gör ont!!!

Kommentarer
Postat av: Iza

Ajaja, tycker synd om dig..

Men hääärligt med sommar! Jag satt i min dörr idag och soolade och sov. myyys tyckte jag!

2009-04-01 @ 23:16:50
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det gör ont det gör ont Bättre med fysisk smärta än psykisk Kram å puss Våren är här ,men jag är inte glad .vet ej varför brukar älska våren

2009-04-02 @ 14:52:04
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 21:49:43
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0