det var det härligaste...

..........på länge. Var sååå fint väder igår. Man blir så glad. När jag kommer hem är grillen på, det blir hamburgare, såå gött, dessutom att  få sitta i solen på balkongen och njuta av dem plus en stor cola med is, så jäkla gott. Det är ett sånt ögonblick man vill att ska vara längre.
Just det såg min första tussilago igår med, när jag cyklade hem:)
då känns det så vår... nu längtar jag tills träden blir gröna...:)

Idag är det tyvärr inte lika fint väder..tråkigt.
Så jag kommer nog vara lat och ta bilen till jobbet idag... ser nästan ut att bli regn.. men det här gråa, mulniga kanske spricker upp, hoppas..

<Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heejj du missade verkligen nått igår det värkligen jättekul ute :)

2009-04-05 @ 11:38:25
URL: http://sandradrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0