fredag kväll med en god pizza...

Precis nu sitter jag här och har precis ätit en välförtjänt pizza... det var super gott.  I morse skjutsade jag min älskling till bussen, han är nu på Åland ska spela innebandycup... med andra ord det en suparesa...  Han var ute och svirade igår kväll oxå med Knutte..  Så det blir hårda dagar för honom...eller dem...
Men jag sitter här hemma själv... tycker inta alls synd om mig...haha.. nä det gör jag inte, det är skönt att vara ensam faktiskt... Hundarna är hos Peters föräldrar i helgen. På tisdag eller torsdag ska Chico bli av med gipset... Det ska bli skönt...

Köpte nya skor idag... riktigt snygga faktiskt (gladiator skor,)  visar bild i morgon...
Pratar med syrran nu via videosamtal på msn... Hon är oxå hemma själv... så vi har sällskap av varann, det är ,mysigt.

Snart ska jag ta en bit kladdkaka.. Det ska bli gött...

Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du får en skön helg gumman!!fint väder så gå ut i solen vettja:)synd att du inte kunde komma denna helg...puss på dig

2009-04-25 @ 10:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0