fredagkväll

Har jobbat idag... må säga att det gick sådär... hade riktigt ont i tanden... eller ska jag säga tandköttet för tanden finns ju inte kvar... kan typ inte tänka för att det gör så ont. Det som har hänt här är väl att vi köpt ny bil en kombi.. ska lägga ut en bild imorgon så ska ni få se.
Innebandy på tv:n just nu... straffar... nu vann AIK.
Så nu kanske jag får se nåt jag vill se... man kan ju alltid hoppas.

Hoppas att tandsmärtan släpper tills imorgon annars kommer jag att bli tokig. Pallar inte... känner stygnen gör jag oxå... aj.
Pratade med min syrra i tel igår det var trevligt har inte pratat med henne på länge.
Vill se henne och se hur stor hon har blivit...

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Vet ungefär hur det känns.. Såå

Synd vare att Storvreta inte vann..

2009-04-04 @ 12:00:52
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Iza

Sv: Mamma och jan-åke var ute och åt på flustret, after work..

Och magnus var ute med hundarna.. och karin vet jag inte vart hon var! :P

2009-04-04 @ 12:02:16
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: mamsen

skärp dej så ont kan det inte göra kramar

2009-04-04 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0