Hundarna är hemma<3

Idag kom Tyzon och Chico hem. Dom är hemma med mig en stund nu innan jag ska till jobbet. Peter har åkt till akuten med ditt knä... Kan det aldrig få bli bra.... Hoppas att de kan göra nåt..
Själv ska jag straxt cykla till jobbet. Får se hur det går har väldigt ont i ena sidan av mage/rygg... vet inte vad jag gjort förutom cyklat till stan, det känns när jag andas oxå...
Vet inte om jag skrivit det tidigare men på tisdag eller torsdag ska Chico få ta bort sitt gips, det ska bli underbart, fast då är det några veckor rehablitering först sen är han förhoppningsvis bra... håller tummen.

Pratade med min syrra i går i telefonen, det må jag säga var längesen... förstå att jag inte har sett henne sen i januari.. har typ jobbat varje helg sen dess så jag har inte kunnat åkt hem... extra då alltså.. nu blir det inte mycket extra jag måste vila upp mig... så snart kommer jag till Uppsala... längtar, vill så gära träffa familjen... det ska bli super...
Nä nu måste jag ut med Chico så han får göra ifrån sig innan jag ska till jobbet...

Kram

Kommentarer
Postat av: iza

2009-04-27 @ 18:03:25
Postat av: iza

Men vad har Peter gjort !? fan..

Han ska inte hålla på så mkt med knät!

Hoppas för guds skull att chicos ben har läkt bra!

Och hoppas att Peters ben oxå blir bra...

puss

2009-04-27 @ 18:04:46
Postat av: Emma

Hej Mickan, åh du missade verkligen nått i helgen, fan vad det var kul..

Du, hur ser det ut för dig på onsdag ? kan du inte komma upp till träningen ? jag tänkte ha lite kalas efter det..

Kram

2009-04-28 @ 09:46:15
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0