Ons eftermiddag..

Idag har jag varit en snabbis på stan med Marina skulle fixa träningskort men tyvärr var det bara billigare i någon månad, lite lurdjejeri... om jag får säga mitt.. så det blev inget kort:(
får köpa månadsvis på simhallen..
Sen tog vi en fika på vårt favvo hak, nice...
Var på massage idag kl:13.30, det var skönt... men när jag kom ut var bilen täckt av fågel skit... hade ställt bilen ganska nära en lampa på parkeringen... fasen inte såg jag någon fågel... men ändå lyckades de skita ned hela bilen...
Nu ska jag göra oss i ordning... hundarna och jag ska till mjölby, jag ska på träning för första gången på länge... skjuta lite..och hundarna ska till Peters föräldrar..

Kram

Kommentarer
Postat av: K

2009-04-22 @ 17:02:28
Postat av: Iza

Fan va skönt med massage!

Skulle även jag behöva nu..!

Och hehe, nej, det lever inga fjärilar i min mage.

Än så länge. Vi får se..;)

2009-04-22 @ 17:03:52
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0