tisdag..

mmm, det har inte hänt så mycket de sista dagarna... mitt ansikte är fortfarande rött, ser lite ut som jag gjort en kemisk peeling, brände mig nog lite i sälen... men det lägger sig snart och blir fint brunt!! Flagnar dock lite:(

 Imorgon är jag ledig.. Blir lite att stå i, men det är som det brukar... ska på massage oxå det ska bli såå skönt...
Ska träffa Marina ska ta en fika och skaffa nya träningskort...

Peter är på innebandy ikväll... så jag är ensam med hundarna, ska väl gå ut med dem direkt efter desperate... som jag tittar på nu..

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Ajdå, att du flagnar var inte bra.. hade du inte på någon solkräm?

Och smörj in dig noga nu då, så att det inte är torrt! För du vet, om det flagnar bort så blir det inte brunt.. HEHE

Lycka till med utgången av hundarna, det är jobbigt..:P haha

Och duktigt att du ska köpa ett nytt träningskort, själv ska man bara köra eget.. ( Hur mkt det nu kmr bli får vi se... den som lever )

puss

2009-04-21 @ 21:33:01
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Emma

Tja, nej vi tränar bara Onsdagar, kom i kväll du, vi har provträning tror jag så kan du kolla in om vi får nyfärvär dit eller så, jag tränade med Solfjädern i Måndags därför det ser ut som att jag tränar varje dag:)

Hur äre med magen?

Kram

2009-04-22 @ 09:04:23
URL: http://robey.blogg.no
Postat av: Emma

Nja jag vet inte, har fått lite anbud från ett par klubbar så känns otrevligt att inte ens komma o träna med dom då, kan förklara i kväll om du kommer ?

2009-04-22 @ 10:20:30
URL: http://robey.blogg.no
Postat av: mamsen

jag tror att du ska ta det lugnt med massagen Hälsa tyzon att han kan få på hos mej . kram

2009-04-22 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0