Vår härlig dag och ledig:)

Skönt att äntligen få vakna av sig själv... alldeles ensam. Gick upp åt frukost gjorde mig i ordning i min egen takt... kl 11 skulle jag möta Ida och Marina för att ta en Premiär glass på Bosses.

Glassen avnjöt vi i solen.. det var verkligen gott. här är Marina och en jätte glad Ida.
Efter glassen vart det en promenad på stan (lite små shopping blev det oxå;) )


Våren är här trädet blommar... så fint...
nu är jag och Marina på väg till henne för att ligga lite i solen..

 Så här såg det ut när vi glassade i solen... skönt..

 Sen blev det grillat, och det mår jag säga var gott...

Runt kl 18, var jag hemma, då hann jag städa lite och nu så är det robinsson.. sen ska jag faktiskt se den "nya" Rocky filmen. Samt äta en middag som består av pasta och laxsås.

Tack Marina för en underbar dag!!!


Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska väl inte sola med bebismage? :S

2009-04-30 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0