ÅÅHH härliga sol..

Idag har solen varit framme hela dagen;) Imorse åkte jag och Marina och jag till Skänninge marknad, vi var väl dår vid 10.00 då var det inte så mycket folk.. skönt, men det var varmt.. vid 11 halv 12 började det öka med människor och det började bli för varmt för oss och våra magar:)
Men lite handlade vi, jag köpte strumpor, kokos toppar, ölkorv till peter och jordgubbar... (sommarens sista)
För marina blev det jordgubbar, en låda kokostoppar, godis remmar och dragerade nötter;)

(här väljs det remmar!!)
Straxt innan 12 åkte vi hem....
När jag kom hem var det dags för mig att äta lunch och gå ut med doggisarna... sen var det dags att åka och bada, måste ju passa på när det är fint väder...
Kim släppte av Marina här sen begav vi oss till Bergs slussar...
Det var skönt att bada, när vi kom hem var hundarna helt slut... det är skönt...
Då passade jag på att börja med middagen som idag betod av kyckling och potatis soppa (jag gjort) och pannkakor med sylt och gräddeBlink
Det var super gott...

 gött med kokos toppar till efterrättSkrattar
det är verkligen gott...

Peter har nu åkt till innebandy träningen och jag chillar framför tv:n och jag må säga att det är varmt här... men ska inte klaga, är jätte glad att det kommer lite sommar...



Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för en mysig dag igår! kraam

2009-08-07 @ 07:50:10
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0