everyone is VIP for someone

Var ju på stan igår en sväng efter att jag och Marina fikande...
Så det blev lite shopping för min del...
Blev väskan jag har trånat efter:
 

sen blev det en top som är bra att ha sen (när man ammar):


sen köpte jag faktiskt en bok:


Det är uppföljaren av den tusende gången. Om det är nån som gillar sann böcker så rekommenderar jag den varmt...
Hemsk, men den är (kanske fel ordval) bra...

<jag har lånat ut min bok den tusende gången till någon, vet tyvärr inte till vem... men skulle vilja ha tillbaka den..


nån som gömmer sig i babysittern??
-jo, Tyzon...



Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

ja det var kanon skönt. vi hade tjejer i v38 som va med på vatten gympan igår.

man får göra sin egen takt, man måste inte göra lika fort som ledaren.

hihi. jätte fin mage du har. kraaam

2009-08-27 @ 17:27:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: fia

Åh vilken fin väska!

Söta Tyson! Känner på sig att något är på gång kanske ;)

2009-08-27 @ 20:59:23
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

snygg väska...lite 80-tal, men jäkligt snygg och den kan du lugnt ta till träningen, istället för en påse;) hehe!

Får väl ta och läsa den där boken jag med, om jag klarar det.

Pussilipuss

2009-08-27 @ 22:15:50
Postat av: Iza

Haha.. men knas tyzon, så söt! <3

och jag ska nog sno väskan.. hehehe.. =) nejdå

2009-08-28 @ 21:08:48
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0