fredag och vädret är fortfarande fint:)

Idag vaknade jag hyfsat tidigt, gick ut med hundarna, vilken man måste hyfsat tidigt för att annars blir det för varmt för stackarna...
Sen åkte jag en sväng till Bergsbadet själv... fast innan satt jag hemma och förbarmade mig över Linköping, fy fan, finns inga bad i närheten som man kan åka till, och känner ingen jag kan åka med:( Då längtade jag hem till Uppsala jätte mycket.... men sen var det bara att ta sig i kragen och åka någonstans, vägrar sitta inne när det är såhär fint väder.. så det blev berg, var där ca 1 h sen ringde Peter och sa att han kommer hem lite tidigare, så jag hämtade upp honom, åkte förbi hemma för att hämta upp hundarna, sen åkte vi allihopa till grusgropen för att bada...

Chico gillar det jätte mycket, tyzon simmade lite;) han gick faktiskt nån gång till vattenbrynet och ställde sig i vattnet själv... riktigt impat... annars brukar vi doppa honom för att han blir så varm, sen sätter han sig på en handduk och solar.
Det var riktigt mysigt. Nu är de trötta...

Efter att vi varit hemma en stund och slappnat av, åkte vi och handlade på ica maxi, måste ju ha mat..
Till middag blir det pizza var sugen på det idag...
så peter och jonte är och hämtar upp dem nu!!!
GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0