hur ska den här dagen sluta...

Sov lite dåligt i natt... vaknade när Peter gck upp inget ovanligt där...
Men efter att Peter åkt till jobbet börjar chico strosa runt, tror att han är i vardagsrummet vid bortet... krasch, vad rätt jag hade han hade ned en av tallrikarna som stod på bordet, det var bara för mig att kliva upp och ta hand om röran...
Sen fick jag krypa ned i säng en stund igen... och försöka vakna på en bättre sida... men förgäves.. vaknade på samma sida som förra gången...
när vi sen var ute på promenade, drog de bägge första biten, vilket var super jobbigt, plus att bajspåsarnar jag hade med mig ramla ur fickan och började blåsa i väg, så jag fick försöka fånga upp dem, samtidigt som hundarna drar år olika håll...
sista biten gick de faktiskt bra, så dumt att klaga...
När de kom in åt jag frukost och hundarna fick mat... Satt och läste chic vid frukost bordet och det gjorde mig lite gladare..
Sen flyttade jag mig över till datorn och satt där...
När det sen var dags att ta tag i saker blev jag matt, men gjorde det ändå, jag sorterade upp tvätten i vårt rum...
Då hör jag hur chico låter, så där... ett läte man ej vill höra för då vet man att han ska spy....
Mindre trevligt han spydde 3 gånger och inte lite tre stora blaffor aldrig sett liknande av en hund... tillochmed jag fick kvälningar och det får jag inte så lätt och tänkte hur i helvetet ska jag få upp det här...
Men lyckades med det oxå, men efter det mår jag lite illa... blä, så jag gick in i köket och tog disken.... Tyzon satt som vanligt och moffade i början vilket driver mig till vansinne....
Borde äta lunch men det känns som om det sitter nåt i halsen...
Ska nog gå och vila i stället...
Nu hoppas jag bara att det finns en tvätt tid för annars kommer jag att brista...
Fattar inte för att inte ha några kläder att sätta på mig hur det kan bli så mycket tvätt.....


Kommentarer
Postat av: mellansyrran

snart kommer vi.."ligan Eriksson" och lättar upp stämningen för dig!!

2009-08-14 @ 18:06:26
Postat av: Marina

Lät inte som en toppendag precis :P men tänk på att din familj kommer idag och myser med dig! ha det bäst vännen! kraam

2009-08-15 @ 09:05:03
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0