lördag-nessja, söndag-jobb

Lördag var vi och badade i Nessja, det var jag och Peter. Stefan, Emma och Måns...
Det var riktigt mysigt faktiskt...

måns badar fötterna...


killarna spelar strand spel i vattnet...


sen var det stefan och Emmas tur att spela lite...
Peter och jag passade Måns:)


jag spejar ut över beachen... (tack för pose tipset! du vet vem du är!)
När jag var in vattnet fick jag höra min första tjocka magen komentar... Barn som gick i vattnet. sen hör jag
- Kolla, vilken tjock mage..
kollade runt själv innan jag fattade att det var jag;)
de andra försökte tysta ner killen lite, som fällde komentaren... Nu Emmy förstår jag hur det var...


Pete glassar vid vattenbrynet..


coolingen måns slappar på stranden...

Var där hela dagen, skulle på kvällen till en festival, men jag var helt slut, förstod inte att en heldag på stranden skulle ta slut på mina krafter som det gjorde. Så jag stannade hemma...:(

Idag har jag jobbat, det var såå lugnt.
Men det förstår jag för att det är fint väder och för många är det sista dagen på semester, så jag förstår att det vill njuta av vädret...
Nu när jag kommit hem är jag helt slut... jag gjorde mig en egen iskaffe och tog nån macka... för jag hoppas på att Peter och jag ska gå ned på stan för att ta en glass...
men först måste jag göra middag till oss, för att Peter har varit iväg och spelat match...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det såg mysigt ut ,och grabben hade helt rätt magen är stor . Vi kommer nästa söndag ,hur jobbar du ?kram

2009-08-09 @ 23:13:11
Postat av: Iza

Magen är enorm! :D Hihi. snart kommer lillan! <3

Verkar vara ett fint bad, men väldigt långgrunt? ogilla

2009-08-10 @ 12:04:19
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Marina

Du är så fin! riktigt bra bild :) kraam

2009-08-10 @ 17:19:48
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

såg ju härligt ut det där på stranden!! ja visst e det skoj hur folk reagerar på hur man ser ut?? hehe!

fin du var på bilden, sån fin bild har inte jag från när jag var tjockis..kunde inte tipset kommit tidigare;)

Ses till helgen.

puss

2009-08-10 @ 19:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0