Lörkväll och sommar..

Det är lördag kväll och sommar, vet att Lisa ska ut här kommer en partylåt till er...

många minnen till den här....

Ikväll är även min kära pojkvän ute och svirar, först har han jobbat idag sen kom han bara hem och åt sen åkte han igen till Motala för att festa. Så jag och mina hundar ha en lördag kväll hemma tillsammans, mys..
får se när min pojkvän rullar in... haha

Min lediga helg är nu, och det är skönt, synd bara att det är inte bättre väder.
Får se vad vi hittar på imorgon, skulle vara kul att hitta på nåt ihop alla vi när vi väl är lediga tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast han tänker på dig hela tiden:) puss

2009-08-01 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0