3 månader..



Idag är Vera tre månader♥

Som jag skrivit förut, älslar henne såå mycket, går inte beskriva hur mycket man tycker om henne. Man skulle dö tusen gånger om för hennes skull. Man älskar henne mer och mer för var dag trots att man inte tror att det är möjligt att älska någon mer. Hon fyller hela mitt hjärta med så mycket kärlek, självklart gör Peter det med♥

Jag älskar de båda så mycket!

Idag var vi på Bvc för att få två sprutor! De satt en i vardera ben.  först den ena, då började hon gråta och skrika av smärta, så fick jag trösta henne för att de ska sätta nästa i andra benet, då skrek hon ännu mer och grät så tårarna sprutade, det gick dock över ganska fort, hon var duktig min tjej.. jag gillar ju inte heller sprutor. Under dagen var hon glad och pigg, men vid 16.00 ungefär började det dala och hon blev super ledsen och skrek av smärta... och det har fortsatt så tills ungefär nu, med några pauser, av andning och lite sömn. Det är jobbigt när de skriker sådär av panik, för då finns det inget man kan göra. Men hon har fått en panodil och tillslut åt hon så nu sitter hon brevid mig och är på bra humör..
Vi vägde och mätte henne oxå. hon väger numera 5750g och är 61.5 cm lång. Hon blir stor;) och tiden går så fort, redan 3 månader... alldelles för fort 1/4 av tiden jag ska vara hemma med min älskling har gått.
Nu ska jag passa på att mysa med snuttan när hon är på någorlunda humör..


Kommentarer
Postat av: gammelmormor



grattis på 3 månadsdagen Hon blir gulligare dag för dag kram

2009-12-15 @ 22:07:52
Postat av: Åsa F

Vilket superfint kort =)

2009-12-15 @ 22:14:08
Postat av: LINA VERONICA

Åh sån liten gullegris! :) Pussa grattis från Borås! :P Läget annars idag?

2009-12-16 @ 15:53:03
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Emma -Andy-Noah

Grattis lilla sessan! Kram

2009-12-16 @ 19:04:53
Postat av: JennyB

Grattis till lilla Vera =)

2009-12-16 @ 22:28:57
Postat av: Mellansyrran

3 månader redan? alltså tiden går så fort, FÖR fort, kan vi inte stanna den ett tag? Grattis!(två dagar sent, men ändå)

Puss

2009-12-17 @ 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0