Dejt!

Igår var jag på dejt, okej jag var på dejt med Peter. Det var första gången vi var ut tillsammans ensamma sen Vera kom. Vi var på Lars Winnerbäck. Det var underbart att få göra nåt tillsammans även om det kändes lite tomt. Konserten var bra, fast jag ljuger om jag säger att jag inte tänkte på Vera hela tiden. Och då var det inte bara om vad som kan ske hemma jag tänkte på, (Veras farmor och farfar var barnvakt), utan mest tänkte jag på hur mycket jag älskar henne. Såg henne sitta och små skratta för sig själv såg hennes min spel... Den lilla ängeln betyder allt för mig, jo även Peter men Vera är allt. Sen var jag även nervös för hur det skulle gå med flaskan, hon hade bara tagit den en gång... Som jag förfarade tog hon inte den, så hon var ju hur ledsen (hungrig) som helst när vi kom hem, vi ringde när vi kom ut från konserten och då sa de att hon inte tagit flaskan och då var det racercyklar som åkte hem. När vi kom hem pratade jag med Vera medans jag tog av mig jackan, och då tystnade hon... Hon visste att mamma var hemma då♥ det smälter ens hjärta♥ Sen var det matakuten, jag kastade av mig jackan som sagt, och tröjan och lade henne vid bröstet... och åt det gjorde hon verkligen, aldrig sett nått liknande.. nu var hon hungrig min prinsessa... det tyckte hon var gött. Efter måltiden la vi oss i soffan hon och jag och "pratade" om kvällen. Hon skvallrade om farmor och farfar.. fast hon sa att de skött sig bra!

Så en dejt till går jag gärna på, men då måste Vera flasktränas ordentligt först.



 jag och älsklingen (jag är ingen bra fotograf)

 Härligt! Älksar Lasses låtar, det var dock väldigt mycket från den nya skivan och de har jag inte hunnit lärt mig.. så det blev inte så mycket sjunga med.. förutom de jag kunde och då tog jag i från tårna..
hihi

Idag på eftermiddagen bär det av till Uppsala där jag och Vera ska spendera helgen, och på lördag ska vi på kusinens dop.


Kommentarer
Postat av: Nina

heej! Nu e ja tillbaks i sverige ute hos mamma å pappa, skönt! Ske´rev till lisa oxå att ni får gärna komma förbi en sväng imorrn om ni kan å vill! har mitt svenska nr men inga pengar men laddar så fort ja kan! Annars ses vi sön, ska bli kul! Vet ni vilken tid?

kramar

2009-12-11 @ 11:12:03
Postat av: Marina

Skönt att allt gått bra och att konserten va bra! Ha en underbar helg i uppsala! Puss o kraam

2009-12-11 @ 11:28:32
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mina

God middag gumman..

'Hoppas att det var en mysig dejt med din man i går..Kan behövas lita tid för sig själva med eller med manen min..Förstår att det kan var små jobbigt att lämna bort de,.Ha nu en skön fredag söta.kram

2009-12-11 @ 11:31:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

hej och tack så mycket =) din lilla tjej är jätte söt hon med, hur gammal är hon ?

ha det bra !

2009-12-11 @ 14:19:47
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: fam.andersson-lindblad

aa vad mysigt.. ja jag försöker komma på vad man ska göra för att hon ska skratta :P men de e mysigt.. =) hoppas ni får en bra helg! <3 kram

2009-12-11 @ 20:06:30
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha hon verkar vara lika envis som min Wilma...hon tar ju fortfarande inte flaskan när det är mjölk o välling i den...ENVISA BARN...o mammorna får inte gå på dejt hihi:Dhoppas hon tar den snart gullefjunisen!...skönt för er att få lite egen tid i allafall:D...kramisar

2009-12-12 @ 00:24:19
URL: http://lillabumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0