Efter chocken!!

Dumt att klaga... Men igår kväll hade jag jätte ont i armen och i natt kände jag mig febrig och hade ont i huvudet. Idag har jag forfarande ont i armen huvudvärk och så känner jag mig jättehängig.. fy såå tråkigt. När jag precis tagit svinsprutan mådde jag bra, så jag trodde inte att jag skulle få några biverkningar...
Hade saker att göra idag på min agenda... men får skjuta upp det... får ta tag i det sen. Nu tänker jag lägga mig igen. Hoppas min lilla tösa bit vill sova tillsammans med mig, fast hon har sovit större delen av morgonen/dagen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är vikarie på netto. alltså butiksbiträde så sitter i kassan och så =) det funkar och jag trivs. men idag fick man tacka nej :( har sån migrän. så ska igentligen inte sitta här men måste få blogga av mig =)

2009-12-08 @ 16:18:46
URL: http://gelepuss.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det var tråkigt att du blev dålig av sprutan men jag har hört att många har blivit det .Det brukar vara en dag . Själv är jag förkyld .och har också vilat idag .puss

2009-12-08 @ 18:52:13
Postat av: Johanna & Tuva

Jag har också fått jätte jätte ont i armen efter sprutan, och sov inte en blund inatt. Kan inte ens nudda vid armen utan att det gör jätte ont :( Så tråkigt, men jag slipper iaf feber men lite hängig känner man sig allt :( Hoppas du blir bättre!

2009-12-11 @ 19:22:10
URL: http://ensamstoltmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0