fika med tjejerna..

Fikade i söndags med Lisa och Nina. Nina har precis kommit hem från England för christmas break.. hihi..
Det var jätte mysigt och super kul att ses. Nina fick träffa Vera för första gången, sist vi sågs hade jag jätte stor mage:)
Det blev en fika uppe på Gränby innan Lisa skulle börja jobba, då blev det espresso house...

Innan vi åkte hem fick jag följa med Lisa upp till sitt jobb, var tvungen att låna toan... de hade ingen på fiket.. konstigt, men ialla fall.. hon passade Vera medans jag var in. Men när jag var klar och skulle säga hejdå till lisa vart det jobbigt, som en klump i halsen.. blev tårögd när jag vände och gick.. jobbigt att säga hejdå..

Men vi ses nog snart igen hoppas jag.
Var super trevligt att träffa er och Nina, vi måste hinna ses innan du åker tillbaka.


Kommentarer
Postat av: lisa

smurf!håller helt med...kände precis likadant!!vi har väl nån systerlig nerv så vi känner vad den andra känner:)

superkul att ses och längtar tills nästa gång:)



puss o kram

2009-12-14 @ 16:13:33
Postat av: Jeanette

Ja det skulle verkligen vara skönt. Men tur att det dröjer innan man ska tillbaka.. Dopet gick sååååå bra. Hugo va jätte duktig, grät inte en enda gång och han va väldigt fascinerad av prästen =) Kalaset efter va alldeles lagom och alla va jätte nöjda. Va kul att ni ska ha dop, ni kommer inte ångra er. Kram

2009-12-14 @ 19:43:06
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0