Sicket tråkväder...

Så tråkigt väder det är nu.. När jag och Vera gick ned på stan regnade det, mindre kul. Alltså snön börjar smälta och det är moddigt och blött, dessutom svårt att köra vagnen...!! Har vi redan haft vår vinter? Gillar när det är lite kallare och snö... ordentligt med snö... hatar när det är så här.. nu den snön som smält kommer att frysa på lite och det blir blank hal is...
Nog med klagomål.. Jag var ned på stan för att byta en klapp och det gick bra, lämnade tillbaka en tröja jag fick skulle byta ut den mot en klocka men kan inte bestämma mig för vilken.
Mitt smakråd (peter) ville inte följa med mig ned på stan idag... Köpte även en kjol på Monki men testade den inte, så när jag provade den när jag kom hem.. såg det inte klokt ut.. det var rea oxå så det får man inte byta el lämna tillbaka..

Emmy- mössan fanns inte på vårt Åhlens heller:(
Nu är Peter och hämtar ut Veras pass, ska bli så roligt att åka till Oslo över nyår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0