Tekken 6

Har anlænt till Oslo nu. Planet landade kl 8 i morse, att flyga med Vera gick jæte smidigt:) Hon sov under hela landningen, søtnosen. Sen vi kom hit har det blivit ganska mycket tv-spel, killarna spelar fifa 10, och jag och Gennet passade på att sno spelet medans killarna gick och handlade, då spelade vi tekken 6 riktigt kul faktiskt... jag vann mot Gennet, då tyckte jag att spelet var jætte kul. Sen nær killarna kom hem blev det fotboll och øl igen. Men de tog faktiskt en paus i spelet och spelade tekken men mig, men då fick jag lite spø, mindre kul.. men men blir revange, nær min dunkande tumme har lægt. ;)
Førresten nær vi kom serverades det frukost. gøtt man var super hungrig efter flygningen...  Sen har vi givetvist pratat och myst med barna;)
Nu ska jag gå och se om Gennet behøver hjælp i køket!!

Kommentarer
Postat av: mina

Gott nytt år gumman.kram

2009-12-31 @ 14:09:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Carro

Har också spelat Tekken (fast 3) och det var superkul! =)

God fortsättning på det nya året! Hälsa Gennet och co

2009-12-31 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0