Tillbaka i Linköping...

Nu är vi tillbaka i Linköping efter julfirande i Uppsala!! Det har varit super mysigt att vara hemma i Uppsala med familjen♥ Jilfirandet började dagen innan julafton då Peters familj kom in till oss i Linköping och åt lunch och Vera fick julklapp av måns och måns fick en av Vera. efter Lunchen satte vi fart mot Uppsala, lämnade av väskorna hos Emmy, sen åkte vi alla (- matte)till mormor och morfar (min alltså) för att ha uppesittar kväll och spela bingolotto... den enda som vann var morfar, han vann 100 kr... Där fick vi julgröt som mormor gjort och den var super god.
Julaftonen firaden hos mamma (Veras mormor), det var väldigt trevligt och man blev såå mätt av all mat man stoppat i sig.
 MINA ÄLSKLINGAR♥

Alla fick sig en varsin julklapp av tomten... det jag fick var ett par örhängen och en pyjamas.. precis det jag önskade mig;)



 Rasmus hjälper pappa öppna julklapp

 iza öppnar sin guldklapp som matchar hennes leggings..

 emmy öppnar sin..



efter julklappsöppningen spelade vi TP, det gick väl så där!
det var julafton det.
skriver mer sen, har fått främmande...

 


Kommentarer
Postat av: Mellansyrran

Tack för en trevlig helg;) Bra att ni har kommit hem ordentligt. Nu dröjer det inte länge tills vi ses igen. Puss

2009-12-26 @ 22:00:21
Postat av: Anna

Mysigt! Kram

2009-12-26 @ 22:25:23
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0