tis 1 dec...

NU är det december men ingen snö:( fast idag kom kylan... så snart kommer förhoppningsvis snön..
Idag när jag vaknade hade jag ont i ryggen... det kändes extra mycket när jag var ute med hundarna, (när chico drar)
Sen var vi över till Marina och Alicia och fikade, där var även Sofie, det var trevligt... och Vera och Alicia fick "leka lite"


SÖTISAR♥

Sen var åkte vi till Mjölby för att hämta upp Peter efter jobbet, vi åkte och tittade på ett hus. Det var jätte fint, men ligger en bra bit utanför Linköping... så vi är lite osäkra... kommer skriva mer om det när vi bestämt oss för hur vi ska göra, (om vi ska vara med och buda)...
sen var det tillbaka till mjölby för att släppa av peter på träningen och jag Vera och hundarna åkte hem..
Snart börjar House.. det programmet gillar jag.

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt med vinterkyla :) Här nere är det alldeles för många plusgrader för att vi ska kunna hoppas på snö.. :/

2009-12-01 @ 20:57:21
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Marre

Våra små söta prinsessor <3 cs imorn... kraam

2009-12-02 @ 16:19:03
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0