Är lite besviken så här en lördag kväll...

Ja, nu var melodifestivalen slut för ikväll.
1. Var besviken på bidragen
2. de som var bäst var emd och velvet och den enda som gick vidare av dem var emd och ändå var det INGEN toppen låt...
3. det är därför jag är så besviken ikväll
mer jag gjort idag: jobbat-- var som vanligt.. efter jobbet tog vi en fika, jag, Jenny och Marina jätte mysigt. Sen åkte jag hem, där jag är helt ensam utan karl och djur...
Har ätit våfflor, hade banan på, det var jätte gott...
har även ätit räkor...mmm det var gott, var ett tag sen jag åt räkor.

Detta har hänt: Har faktiskt gjort nåt nu som inte tillhör vanligheten hos oss, jo vi var ut och gick och tittade på en dansuppvisning med dansgruppen da flow + gästdansare. Det var en föreställning för att samla in pengar för barncanser fonden. Riktigt bra show som gick till nåt bra, gillar det.

Christina Karlsson Emma Karlsson Jonna Bäck Alice Kaboli Andreas Johansson Daniel Svensson Amanda Kihlstedt

Da Flow är en streetdancegrupp med sina rötter i Linköping. Gruppen bildades 2001 och sedan dess har medlemmarna kommit och gått. Alla har vi olika dansbakgrund och tillför på så sätt varandra energi och inspiration i strävan att utvecklas både individuellt och som grupp.
Gruppen arbetar utan ledare - alla bidrar till koreografin.


Gick på showen med Kim och Marina, de var de som var snälla och bjöd med oss, till och med Peter som inte gillar dans så där, tyckte att de var jätte duktiga och att det var kul att titta... Innan showen var vi och åt kebab, gött, det var ett önskemål från Marina...
Efter showen var vi hem till oss och åt våfflor, Marina och jag har pratat om det länge och nu blev det äntligen av.

Imorgon ska jag till Stockholm och se Katy Perry med syrran.. det ska bli kul.

Kram


Kommentarer
Postat av: JennyB

Ååå, Alice sötnos är ju oxå med å dansar! KUL! De var säkert jätteduktiga!

2009-02-21 @ 22:37:01
Postat av: lisa

var ni iväg på konsert?hur mådde din pojkvän igår annars då?haha....

Postat av: Majkie - hockeyfru och hemmafru

Värva 7st och få ett presentkort på 500, värva 20 och få ett xbox eller nintendo wii! Och skaffa 10 poäng! Bli medlem här http://www.gratisgen.se/ref/102523 så är du jättegullig! :)

2009-02-23 @ 12:34:32
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0