haha våra leggings + helgen..

Ja, nu har det varit helg och alla hjärtansdag♥ Jag jag har dock jobbat hela helgen, men det har gått smidigt trots att det varit lugnt...
Ja, som sagt i lör var det alla hjärtansdag, inget vi firar men ändå, vi var hem till Micke och Lisa på middag där det bjöds på förrätt, varmrätt och efterrätt mumma.

Hemma hos lisa och micke... ser att min kära pojkvän tyvärr inte är med på nåt kort, dels för att han var fotograf...
Vi tittade även på melodifestivalen... kul, jag gillade 1-2: lilli och sussie och måns 3-4 Heat och amy.. Nu blev det inte riktigt som jag ville, men nästan..
En riktigt kul grej var att trummisen i Heat hade läckra leggings, men det de flesta inte vet är att de kommer i från gina tricot, när jag såg leggingsen höll jag på att storkna jag ba: - våra leggings... as coolt ju:)
 Där är dem!! Vita på feamsidan och svarta på baksidan....
Go heat, de var faktiskt bra...

Kram på er...

Kommentarer
Postat av: lisa

fan vad duktig du är med bilderna och pilen!!har alltid undrat hur folk gör..haha du tillhör gräddan av bloggarna nu gumman:)vi sikar på bloggawards detta år, jag vill va din kavaljer!!puss o kram

Postat av: Anonym

Det ser ju ut som ni hade en trevlig alla hjärtans dag i alla fall! Hoppas kvällen var lyckad!

kram kram!

2009-02-16 @ 20:27:04
URL: http://sandradrull.blogg.se/
Postat av: Iza

Han som hade leggingsarna, SNYGG ! :D

2009-02-18 @ 11:41:17
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0