Hundkurs..

Igår var vi på hund kurs med Chico, det var kul och gick väl till 99% bra, var lite svårt att gå förbi andra utan att bry sig, gick lättare när jag fick byta godis. Fick lite rå blodpudding av kursledaren och det tyckte han bättre om, så då gick det bra att gå.



Han var i allafall väldgt duktig större delen av tiden, han gillade att leka med de andra hundarna, det är kul att se valparna leka.
Idag börjar jag jobb kl 12, undrar om jag ska höra av mig till Marina och se om hon orkar gå på en promenad innan jobbet, hon och jag jobbar kväll ihop idag.
Snöar lite idag oxå, det är mysigt fast jag längtar lite till våren, faktist om jag ska vara ärlig, det är inte likt mig... men jag gör faktiskt det i år...
Ska vila lite nu....

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Va mysig han är :D

2009-02-17 @ 11:15:50
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0