lördag kväll med makaroner och korv...

Nu är lördagkvällen här och jag sitter här i min ensamhet med hundarna. Det blev makaroner och korv till lördagsmiddag... sen ska det nog bli popcorn och kladdkaka oxå som efterrätt.... men just nu är jag bara såå trött... tittar på my sweet 16, bara för att det är kul att se hur bortskämda de är.. blir nog nåt the hills avsnitt i kväll med, sen har jag tänkt att börja se the city...
Det är melodifestivalen i kväll oxå så det ska jag se....  

(sweet 16)  hon fick en hummer i special beställd färg... inte alls avis

Just det det pappa med familj var ju här i går kväll, det var trevligt vi åt middag och efterrätt. Bianca vill verkligen ha en hund, en Tyzon hund, stackarn blev ledsen när hon skulle åka, de åkte igår kväll, de skulle vidare till Göteborg.
 Jobbat har jag gjort idag oxå, jag var nog den enda av oss som tyckte att dagen gick hyfsat snabbt... imorgon är det jobb oxå:)
Om ni undrar varför jag är ensam, jo så är det för att Peter är på fest med innebandy laget sen ska de ut...
Så när man får höra nåt från honom återstår att se...
Nä.. nu ska väl jag återgå till min super roliga lördagskväll...

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter oxå ensam i kväll, Hoshi jobbar ikväll men han kommer nog snart. Sitter här med ett glas vin... Smakar verkligen bra idag! har haft flaskan ute i snön på kylning ett tag så den är riktigt kall!



fortsatt trevlig kväll! kram

2009-02-07 @ 22:10:47
URL: http://sandradrull.blogg.se/
Postat av: mamsen

vi starka tjejer klarar allt puss å kram med sig själv är man aldrig ensam

2009-02-07 @ 22:28:42
Postat av: Emma

Hoppas helgen va bra mickan ! ses vi ikväll ? Min "nya " blogg funkade inte så gjorde en ny till :D

Kram

2009-02-09 @ 09:57:39
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0