Massor av snö

Det ligger massor av snö ute på marken och på taken, det är faktiskt en mys faktor... fast det känns som om våren bårde komma, men tittar man i almenackan så är det bara i början av februari, såklart det ska vara snö. Måste bara tänka över mitt klädval för dagen..

I dag kommer min pappa och hälsar på, självklart kommer Mikaela och Bianca med oxå... Det är första gången han kommer hit och hälsar på sen vi flyttade till Linköping, han hjälpte mig flytta från Uppsala till mjölby, men det var då. Så det ska bli lite spännande att de kommer hit.

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre ? antar att det inte blir någon match ikväll ?

Jag gjorde en ny blogg, eller jag håller så kolla den istället,

blev lite mkt tjaffs på den andra.

robeyy.blogg.com

krypa på dig!

kram

2009-02-06 @ 08:38:46
URL: http://robeyy.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0