onsdag..


Mina små älsklingar. Idag var vi ute på lång promenad och nu är chico super trött.
Har testat leka lite med kort... kommer snart bli bättre! (hoppas jag)
Annars har jag städat! super kul!♦
Ska till innebandy träningen, men bara titta för att jag är fortfarande dålig:(
Just det såg rökaren, springa idag när jag var ute med hundarna, va? tänkte jag hon ute och springer,
förmodligen bättre kondis än mig? Nåt är fel......
Nu måste jag börja bege mig ut för att springa... TJEJMILEN nästa!!
NU jälkar..'
Nu vaknade hundarna oxå, måste väl ut igen nu...
Vädret här är ovisst, snöar är grått och solen skiner om vartannat, vi hade fint när vi var ute och gick iallafall.
Såg Paris program idag med där hon leter efter en ny bff, vet inte om jag tycker att den serien är töntig!
Men man tittar ju ändå... precis som big brother...
Jaja, nu ska jag sluta pladdra..

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ju ett par månader tills sommar när jag kommer hem, den här gången kan vi ju verkligen gå in för det! :P har snöat här med har haft -15 i två dagar nu. illa för jag har inga riktiga vinterskor med mig! Men det ska väl inte behövas så länge till för snart kommer sommaren och då ska vi springa! Har du bytt träningskortet ännu? Vet inte hur länge mitt gäller men jag tror att det är mars eller april sedna byter jag med!

2009-02-11 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0