Popcorn och Beck

När jag kom hem från jobbet, som by the way var en jätte seg dag, jätte lite folk.. och jag undrar why?  Ja, iallafall, då hade Peter och David (som var här) Lagat mat, gött var det. Tackar... Sen gick Peter och Jag och självklart Chico och Tyzon på promenad.. vi följde David hem...
Sen blev det soffan för oss... jag tryckte i mig en semla som David och Peter hade köpt till mig.. gött och Tack igen.
Nu är det Beck och popcorn som gäller... Beck filmen som är den här veckan är Flickan i jordkällaren.. har sett den förut men Beck är Beck så jag ser den gärna igen.
Tror att jag håller på att bli sjuk igen, har känningar i halsen.. Blä.. vill inte igen..
Efter Beck blir det en lite promenad till sen blir det sängen... skönt är super trött...

Kram

Kommentarer
Postat av: iza

ja, men du noterade inte att Iza inte var där..... nej, för du hade brädan någon helt annanstans.... tack .

2009-02-08 @ 22:45:04
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta beordrade .... du kan ju fan säga åt honom att tala sanning istället .

och ofta du inte ringer mig och hör efter eller något.

2009-02-09 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0