säsongs premier Grey´s anatomy..

  


Jippie, ska erkänna att jag är en ganska ny tittare till denna serie, fast syrran har tittat sen start, jag tittade då på top models som krockade med grey´s, men såg förra säsongen och gillade det mycket:)

Idag åt vi tacos eller ska jag säga fahitas... riktigt gått, åt så mycket så jag håller på att spricka...
gött..
Tror det var idag mamma och de skulle komma hem från sälen... fy fasen vad avis jag har varit, är såå sugen på att åka bräda... ska nog ta en dag här snart... Iza sugen på att hänga med??

Nä, nu ska jag kolla upp träningskort ska nog byta ställe så att jag kommer igång, där jag tränar nu har de inte så många eller bra pass längre...

Kram

Kommentarer
Postat av: lisa

jasså du har börjar följa den nu:)visst är det bra?!Ikväll är det favvo kocken på tv, vår allas Gordon kl 20:)sen criminal minds...

puss o kram

2009-02-19 @ 11:44:46
URL: http://w
Postat av: Iza

Jag missade preminären! för satt i bilen... :/ attans. var det bra ?

Tyvärr jag kan ju inte följa med då jag inte har någon bräda... och du svarar inte på tilltal , så.

2009-02-21 @ 18:43:20
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0