tidig sömn...lång dröm

Nu är det faktiskt så att jag ska gå och lägga mig nu, klockan är nu 22.00 gött att komma i säng, efter en ganska händelserik dag. Jobbade som vanlig, ganska seg dag... Skulle hem på lunchen som vanligt, ååhh Chic har kommit, min tidnig.Se hela bilden Jag ser den i små bitar i hela lägenhet, Chico hade tagit den läst den och tuggat sönder den, plus tagit en annan tidnig men den var inte lika sönder bite, breven var lite naggade, men VARFÖR ta min tiding, kunde han bara inte tagit det tråkiga brevet från handels? Blev inte såå glad, men det finns inget jag egentligen kan göra åt saken, var lite sur dock...
Sen var jag tillbaka på jobbet och det var fortfarande lugnt... Skulle på hundkursen som startade idag så jag smet lite tidigare från jobbet. Idag på hund kursen var det bara en itroduktionskurs, utan hundar, fick en kursplan mm. Det var kul, och kursledaren verkar helt ok. Ska bli riktigt kul att få komma igång med riktig träning med Chico.
På hem vägen svängde vi förbi Mc donald som blev vår kvällsmat, sen gick vi på en 45 min promenad med vovvarna fast ca 10 var lek på en fotbollsplan...
Så nu ska vi krypa till kojs...
ska som sagt bli jätte skönt..

God natt

Kommentarer
Postat av: mamsen

ring el skriv till tidningen och tala om vad som har hänt är dom snälla kan du få ny tidning

2009-02-13 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0