tisdag..

vaknade upp.. ont i halsen, kände mig febrig, huvudvärk, fasen jag har blivit SJUK IGEN... inte kul,,, avskyr att vara sjuk... så idag har jag sovit ,varit ut med hundarna (är ett måste även du är sjuk) tittat klart på avsnitten jag hade kvar att se av The city. Älskar den serien... Intro låten är en stor favvolåt just nu...
Got to love it..
hoppas att jag mår bättre i morgon har lite att stå i, men vila och hälsan står högst på listan just nu.
Åt hemma hamburgare idag, mitt väl var så sugen, men tyvärr smakade det inte så mycket, men det finns inte så mycket att göra åt det just nu. Ja, jag försökte kurera mig igår med honungsvatten, det blev värre tills idag... kanske måste bli värre innan det blir bätte...

Kram

Kommentarer
Postat av: lisa

haha..har letat som fan efter den låten!!är så jäkla bra:)härligt!!puss o kram

Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre snart, träligt att du blev dålig igen.. Men blir ingen träning för mig ikväll heller, är sjuk jag med.. HAde du tänkt att komma till träningen ändå eller?

kram

2009-02-11 @ 11:25:03
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0