Tisdag igår måndag...

Igår var det en typiskt vanlig måndag... eller nä, det var det inte förresten... hade möte först morgonen kl 9, sen hade jag klipp tid kl: 10. bara toppning inget större spar ju till långt (eller försöker åtminstone) kl 11 började jag jobba...
Kl 18.30 var jag hemma, då åt jag middag, sen var det bara att byta om för att åka till mjölby, för innebandy träning... Det var en lugn träning vilket var bra, känner mig inte tipp topp just nu. På tåget dit hade jag sällskap av my villket var trevligt, och hem resan hade jag sällskap av emma.... nice..
brukar alltid annars få sitta sj...
Det jobbiga med måndagar är att det är en sån sen träning. Man är hemma straxt innan 11.
Men så är det...
Måste komma igång med min andra träning... gymma lite.... komma iform till sommaren...beach 2009 så att säga...

Sov typ till 8.30 idag, som är det längsta jag sovit på länge.. gött... men nu är det någon som krafsar på mitt ben, tyzon som vill upp i knät... fast han vet att han inte får det när jag äter frukost.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0