Torsdag...

Jag mår bättre idag, tack o lov. Sitter och äter frukost... sent tänker ni, vet det men jag som ut i morse, till 9, det var super skönt, har ju varit ute med hundarna oxå, först med bägge men det gick inte så bra, för den ena ville inte, så vi gick upp och lämnade honom, det var Tyzon som inte ville pga av vädret... det snöar och ligger snö på backen,, så han kissade bara och sen ville han in...
Jag säger då det, hundar....

Planer idag: Åka till bibblan måste lämna tillbaka böckerna som jag inte har läst, dålig jag är....
                       Börja sortera tvätt.
                      Fixa en grej åt mig och Iza... :)
                      Skulle vilja ned på stan en sväng men vet ej om jag orkar det...men har inte varit ned på stan på evigheter.

Imorgon är det jobb igen, men det blir nog kul.... Jag blir lite nipprig av att vara hemma...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0