02-01-2009

Ja, nu har det nya året börjat.... Har som sagt jobbat idag. Emmy och Matte åkte hem nu under dagen:( Trist men, det var super kul att ha er här. Gennet och Ole stannar en natt till. Jippie. I kväll ska vi äta gott. Blir klyft potatis och lövbiff och bea sås. Sen blir det nog godis, läsk och en bra film.

Idag när jag jobbade kom Aino in och sa hej. Sen ville hon bjuda mig på lunch och det säger man inte nej till. Vi var till Chili och åt buffe det var super gott. Tack Aino. Sen skulle hon till Ikea och jag hade en liten stund över på lunchen så jag följde med henne dit. 
Efter jobbet fick jag ta svängen förbi maxi för att handla maten, och niu sitter grabbarna och spelar nba på playstationet.
Super kul tycker jag och Gennet.... Ska börja med maten snart...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Britten

Hej Mickan! Nu har jag njutit en lång stund, jag har läst och tittat på bilder och blir tårögd när jag förstår hur mycket ni syskon och mamma betyder för varandra. Vilken kärlek i er familj. Många kramar till er alla och hälsa valpen.

2009-01-03 @ 17:40:32
Postat av: Mickan

Tack Britten, ja, min familj betyder jätte mycket för mig, älskar dem såå jätte mycket. Kram

2009-01-03 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0