åkte hem igår...

Tillbaka till vardagen.
Igår morse fikade jag som sagt med Nina, det var jätte trevligt. Sen mötte jag upp min mamma och min syster, vi gick då och åt lunch, blev sushi för mig igen... mums, måste ju fylla på med den ransonen för att det är ingen jag känner här som gillar sushi.:(
Var jättemätt efter det men vi gick en sväng på stan...min syrra fick sin födelsedagspresent nu lite tidigt, hon fyller inte förrän den 28 jan. Men då är jag inte i U-a så det fick bli nu i stället.
Efter svängen på stan gick vi och fikade, alla tog sig en varsin bakelse... gött.
När vi sen skulle gå hem från stan snöade det nåt fruktansvärt.
 Emmy i snön.

 mamma i snön..

Väl hemma hos mamma, var det bara att skaka av sig snön, och sen gå in för att packa, jätte kul att köra i det här vädret -var det enda jag tänkte. Från Uppsala till Stockholm var det ett helvete, jätte jobbigt att köra, men efter Stockholm snöade det inte lika mycket. Det var skönt. Var hemma igen kl 21.

jusst det här är mitt nya armband.  me like..

Jobbar idag, så jag ska börja göra mig i ordning..
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

fint armband!kram

2009-01-20 @ 11:07:04
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

härliga bilder från snöiga uppsala tycker jag;)

Skönt att det gick bra att köra hem trots omständigheterna...

Puss

2009-01-20 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0