fredag...

nu är det fredagsmorgon och jag sitter och äter frukost... vaknade i morse av att jag skulle ut och gå med vovvarna. Gick en liten längre bit. Sen tittade vi på tv en liten stund, sen förstod, jag att jag måste hinna äta frukost och göra massor av saker innan jag börjar jobba... Måste hinna dammsuga tex.
Hade match i går... vann med 13-8 mot Vingen.... må säga att de är inte rätt funtade där heller...
ungefär boxholms nivå på dem...
Har match igen på söndag mot Solfjäderstaden, de gillar jag inte alls så nu är det krigarinställning redan nu...!!!
Jag har dock lite ont i armen sen matchen igår, sen jag ramlade.... men, men det går nog över.

Här är laget....

VI SKA VINNA PÅ SÖNDAG....
Kom och kolla i mjölby kl 13.30.

Kram

Kommentarer
Postat av: iza

Har chico börjat gå nu? :)

2009-02-01 @ 20:58:37
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah va kul att ingen har reagerat på ditt inlägg:) kan jag ha vart lite hård ?

Bra match i går, vi ses i kväll !

kram

2009-02-02 @ 11:14:40
URL: http://robey.devote.se
Postat av: Anonym

men du jag har också ont i armen.

jag hoppas inte att rabies eller scab smittar

för jag fick de då inte av att ramla

2009-02-03 @ 07:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0