fredag+lördag+söndag

FREDAG.

Jobbade kväll, sen var jag ut och åt med vännerna, vi åt buffé, blev super mätt.

här är tjejerna jag var med. Eleonore, Marina, Sandra och Jenny B.
Vi åt förrätt och buffen plus efterrätt, ett under att jag inte rullade hem... haha.
 sandra, Nu åker hon till Norge, Hejdå Sandra och Lycka till med allt. Vi höres...
Jag hämtade även ut en ny mob på fredagen. :)

LÖRDAG:

Upp tidigt, till Peters föräldrar för att lämna hundarna, där åt vi oxå frukost, sen skynda sig hem för att jag skulle jobba.
Jobbade, sen fick jag gå lite tidigare för att jag skulle spela innebandy match, det var super kul att vara med och spela, för en gång skull, brukar aldrig kunna vara med och spela pga att jag jobbar. Vi vann med 2-1 och jag fick spela back, det var jätte kul.
Efter matchen åkte vi till Peters föräldrar för att hämta hundarna och äta middag, Kalle var oxå med oss, han och Peter hade bastu och ölkväll då oxå, Peter passar alltid på att basta när han är hemma hos päronen.
 Älsklingarna!

Peter och Kalle gick ut sen när vi kommit hem. 3.30 ringer Peter mig och säger att han ska hem till en kopis och äta panpizza OK?!? jag ligger och sover... förstår om han vill vara snäll, han ville inte att jag skulle vara orolig, men... kl 5 kom han hem, så så mycket sova blev det inte för mig.

SÖNDAG:

Jobbat.... så nu är jag trött. Peter är inte hemma. Han är hos Kalle och tittar på fotboll. Jag orkade inte följa med, mår inte så bra idag... men vill absolut inte bli sjuk. måste nog äta nån middag snart.
jusst det min mob.
 Det är den här. fin va. Det är skönt med en ny telefon, kan rensa ut massa nr och skit som man inte behöver längre. Nu måste jag bara lära mig den, det är ju en Samsung, har ju haft Ericson de senaste gångerna. Så... jag har lite jobb framför mig...
Ikväll blir det nog lite The Hills...

Ha det så bra alla..

Puss


Kommentarer
Postat av: Iza

Ja, du jobbade helgen, därför jag inte kom till dig :) , men nu har jag iaf skrivit om min helg oxå :) Och vad stor chico blivit ! Och du får inte bli sjuk, det är ju uppsala helg nästa helg! :D Puss

2009-01-11 @ 19:35:42
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Iza

OH, vad jobbigt , skrev nyss en jätte lång kommentar ! och så fuckar det sig !

Men skrev att jag visste att du skulle jobba , därför kom jag inte till dig.. men jag har skrivit nu vad jag har gjort :) . och att chico blivit stor .. och sen kmr jag inte ihåg , haha , jo, Du får inte bli sjuk! det är uppsalahelg nästa helg, så då ska du vara KRY ! :D Puss

2009-01-11 @ 19:38:06
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0