Jusst det, igår var det söndag..

Så skönt att vara ledig i tre dagar, det var ett tag sen. Så vad gjorde jag igår. Vi åkte ju som sagt till mormor med Pacey, stannade någon timme, alltid lika mysigt att vara där.:) Sen åkte vi till mamma, för att Chico måste gå ut. Sen tillbringade jag lite tid framför tv:n tillsammans med min syster och mamma. Det var skidskytte. Kl halv 5 åkte jag upp till Gränby centrum för att träffa Sofia. Jösses vad det har gjort om där uppe, kul, det skulle tydligen bli ett av de största köpcentrumen så vi får väl se, hur det ser ut nästa gång vi åker dit. Men hur som helst så träffade jag Sofia, vi tog oss en bit mat på Barista fair trade. Jag måste säga att det var super trevligt att träffa Sofia, har typ inte setts på två år. Nu måste vi bli bättre på att hålla kontakt. Sofia måste vara en av de snällast och gladast människorna som finns, såå söt. Hon hade inte med sig Cornelia (hennes dotter) men fick se ett kort. Sååå söt. en riktig gullunge. När vi satt där, såg vi Jessica Ericsson, hon kom förbi och sa hej, har inte sett henne heller på jätte länge, det var jätte kul att träffa henne med. Gick en sväng runt på Gränby centrum oxå, ville ju se. Sen skjutsade Sofia hem mig, mamma skulle låna min bil, pga att hennes var ju sönder. Sofia ska med sin familj till Kolmården i sommar, så då ska jag och Peter dit med så vi kan träffas och gå tillsammans. Det kommer att bli trevligt. Mamma och jag skjutsade Iza till stationen, för att hon skulle hem till Norrköping, till skolan. Jag stannade en dag längre. Vid 21.30 gick jag hem till Matte, tittade på tv, sen kom Emmy hem vid 22.30. Jag var kvar där till typ 12, var super trött, så det var dax för mig och Chico att gå hem, måste säga att han är inte så sugen på att gå.. Så jag bar honom större delen av vägen. Ska ta en kaffe/fika med Nina om nån timme, så jag måste börja göra mig i ordning nu... Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Du tyckte ju inte om skidskyttet ! haha , så där stannade du inte länge..

Men det var bra att ni följde med mig till stationen :) hihi

Och ni måste nog lära chico att det inte är farligt att gå ute... :P Puss

2009-01-19 @ 17:28:04
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0