Lördag kväll... men känns som söndag!!

Nu ska jag tillängna det här inlägget till min bästa vän Gennet.
Gennet och Ole åkte hem idag. buhu, känns sorgligt faktiskt, det har varit super kul att ni har varit här och jag kommer att sakna er massor.
Idag vaknade vi ganska sent halv 11, så länge har jag inte sovit på super länge. Peter och jag gick då ut på en promenad med hundarna, när vi kom in var frukosten framdukad...gött
Sen började vi så smått att göra oss i ordning.. Killarna spelade NBA och jag och Gennet lade oss på sängen och tittade på lite Hills avsnitt, det var super. Jag gillar den "serien" och det gör Gennet med, kul att ha någon att diskutera avsnitten med lite. Det är svårt att slita sig från datorn och tittande när man väl börjat.

Vid 14.30 åkte vi till Ikano huset. Skulle visa Gennet och Ole var jag jobbar. Det blev lite shopping oxå;)
 Blev en vår jacka för mig lite finare jacka. Kommer bli kanon till ett vitt linne och jeans.
Kostade 99kr hade kostat 699:- så det var ett kap.
Gennet köpte en likadan. Peter och Ole shoppade ett par jeans var.
Sen straxt innan 17.00 tänkte vi att vi skulle käka, men restaurangerna började stänga, så vi åkte till Max. Det var en måltid man inte ville ska ta slut.

Gennet och Ole precis innan de ska åka.
Det har varit riktigt kul att ni var här. Gennet du är min bästa kompis, och jag vet att jag kan lita på dig, oavsett var vi är eller hur länge vi än är ifrån varann, när vi träffas är det som om vi aldrig har varit i från varann. Jag gillar det vi tar vid precis var vi lämnade det. Love you, du är min bästa vän...
Önskar bara att vi kunde bo lite närmre varann...

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ønskar oxå vi odde nærmare varandra gumman!!!



Nu har jag sett sæsong 1, 3 och 4 av the hills. Ska ha ett maraton med 2:an så snart jag får tid :) Kanske ikvæll... ::P



Ha en fin dag vænnen.



Puss puss

2009-01-05 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0