Lördag...

Idag har jag jobbat...Men i natt sov jag kanske inte så jätte bra... hade lite ont i armen och sen hade Peter feber. Fick gå ut med Chico mitt i natten... jätte kul... sen var det dags för oss att gå upp vid halv 8 för att gå ut igen... Så det blev inte så jätte mycket sömn... började jobba kl 12... det var en lugn förmiddag men det drog igång sen... Försår inte folk, när det är sån jätte rea som det är nu, hur kan de ens försöka få det billigare. En jacka kostade 349:- nu 49:- då det saknades en knapp fast det fanns en extra bara att sy dit, nä då ville hon hade det lite billigare... she must be kidding... fy fan säger jag bara!

Skulle egentligen ha gått på hockey idag, men är liksom inte på humör,, så killarna gick istället, Peter, Micke och Göransson...
Skjutsade dit dem, och jag antar att jag ska åka och hämta dem sen med. jätte kul...
Se hela bilden Grattis till Sandra som fyller år idag, försökte messa henne men vet ej om hennes mob funkar i Norge... Så Grattis gumman...
Imorgon är det match... det ska bli kul...  Laddar nu...
Hoppa att jag får en bra natts sömn bara... det är allt jag begär..

Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

ladda inför matchen imorn nu vännen..se till att tvåla till dem ordentligt :)kram kram

2009-01-31 @ 20:59:52
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

jag hoppas oxå att du får en härlig natt sömn så att du kan hänga några kassor imorgon.

Puss

2009-01-31 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0