Måndag=lördag=trettondagsafton..

Ja, idag har jag jobbat, må säga att det var väldigt lungt idag. Fått in ytterligare vår grejer.. rikigt snygga saker faktiskt... me like... nu gäller det att man håller i pengarna..
Sen var det bara att åka hem och äta mat för sen åka till innebandy träningen, åkte en sväng till Emma innan, Hanna var oxå där, vi satt bara och snackade lite strunt innan... det är behövligt i bland.
När jag sen kommit hem och duchade skulle jag ta shampo, men pumpen har gått sönder, ja, så jag skulle vara snabb för att ta shampo så jag skruvade bort hela pumpen, för att sen tömma lite i handen, det gick bra tills jag skulle vara snabb efter på med pumpen och sen slänga upp shampot i hårt,, det skulle gått bra, om det inte våre för att jag slängde hälften i ögat... det gjorde sååå jä-la ont... jag trodde att jag skulle bli blind. Nu sitter jag här med ett jätte rött öga. Ska hoppa i säng nu. Ska jobba imorgon.
Peter ska få besök av Kalle, de ska titta på hockeyn i natt, jag själv får se om jag pallar mig upp....
God natt på er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stackare! men det är lätt hänt...fick sluta tidigare i dag hade det jättelugnt... mycket skönt =) mamam o syrran här så kan inte följa med och fika men middag på fredag låter inte fel...

2009-01-06 @ 15:43:09
URL: http://sandradrull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig stund ieftermiddag var jättemysigt att träffa er händer ju inte så ofta nu för tiden! har uppdaterat lite nu i alla fall!! :)

2009-01-06 @ 21:02:55
URL: http://sandradrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0